Posted in Հաշվետվություն

Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն

Եկավ ձմռան առաջին ամիսը, և մեզ մոտ արթնացավ ամանորյա տրամադրությունը։ Ոգևորվածությունը մուտք գործեց մեր խմբասենյակ և մինչև այս պահը չի նահանջել։ Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, բույրեր…

Ամանորյա օրացույց

Տոնածառերի շքերթ

Զրույց ատամների մասին

Ազգային խաղեր

Նամակներ Ձմեռ պապիկին

Ընտանիք-պարտեզ

Անվանական մրցանականեր

Տոներն են մոտենում

Ամանորյա ֆոտոշութ

Եվան

Ամանորյա նկարչություն

Հավես մարզանք

Յուրահատուկ Նարեկի յուրահատուկ տարեդարձը

Ուրախ և տխուր ատամիկներ

Ֆեսբուքյան իմ հավատարիմ հետևորդը

Մտածող Նարեկը

Յուրիի նվերը

Հեղինակ՝

Ես Էմմա Տերտերյանն եմ: Ծնվել եմ Երևանում 1984թ-ին: Պեյո Յավորովի անվան թիվ 131 դպրոցն ավարտելուց հետո սովորել եմ Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում: Ամուսնացած եմ, ունեմ երեք երեխա:

Թողնել մեկնաբանություն