Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30 Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում, օդափոխում խմբասենյակը: Բուժքույրը ջերմաչափում և տվյալները լրացնում ջերմաչափման էլ.մատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը։
- 9:30-10:00-Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղ բաղադրատոմսը կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, իրական ազատությունը զգա՛…: - Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:Բնագիտական գործունեություն՝ ուսումնասիրում ենք բանջարեղենները՝ տեսքը, համը, կորիզները, տերևները, սերմ ենք ցանում, խնամում ենք մեր թաղարները, կատարում հետաքրքիր բնագիտական փորձեր`Տեխնոլոգիա, նկարչություն
- Կպատրաստենք ծիսական ատրիբուտներ(«Զատիկ», «Ծաղկաղարդ»Խոհանոցային գործունեություն
- Կպատրաստենք ազգային, ծիսական, զատկական խոհանոցից ուտեստներ
- Մարզական, ռիթմիկ, ռոդարիական խաղեր
- Խաղ 1
- Խաղ 2
- Խաղ 3
- Խաղ 4
- Խաղ 5
- 10:00 — 10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Գարնանային պարտեզ` ամենօրյա զբոսանք մաքուր օդում 30 րոպե, օրվա գործունեություն
- 12:30—Ճաշ
- 13:30 Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:30- Հետճաշիկ:
- 16:00- Զբոսանք մաքուր օդում, ազատ գործունեություն, տուն ճանապարհում
Մարտ ամսվա նախագծեր
- «Ես իմ ծառն ունեմ պարտեզում»նախագիծ.
Ծառատունկ-ծաղկատունկ.Ծառ է տնկում յուրաքանչյուր երեխա: Ծառատունկին մասնակցում են ծնողները, տատիկներն ու պապիկները: Յուրաքանչյուր երեխա ունենում է իր ծառը:
- Մարտի 1-ապրիլի 08` «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես
- Մարտի 1-ապրիլի 10` «Ձոն մայրիկին»
- Մարտ 1-ապրիլի 26` «Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես:
- Մարտի 18` Տիգրան Հայրապետյանի օր
- Մարտի 25` Ծաղկազարդ-ծառզարդարը կրթական պարտեզում.
- Մարտի 31՝ Սուրբ Հարության տոն
- Մարտ-ապրիլ «Կրթական պարտեզ». բակերի գարնային խնամքի նախագծեր
- Հունվար-դեկտեմբեր՝ Ծննդյան ծես
Գործունեություններն` ըստ շաբաթների
Մարտի 1-15- երաժշտական պարապմունք` շաբաթը երկու անգամ, մարզական պարապմունքներ, ծիսական խոհանոց( կպատրաստենք միջինգ), կցանենք ածիկ, զատկական տեխնոլոգիա, նկարչություն, հեքիաթ ներկայացումներ, մայրիկատոնին ընդառաջ կպատրաստենք անակնկալ նվերներ մայրիկներին։
Մարտի 18-29` երաժշտական պարապմունք` շաբաթական երկու անգամ, թատրոն-ներկայացում, կպատրաստենք ծաղկած ծառ, կխաղանք ձվախաղեր, ազգային խաղեր, ազգային, ծիսական, զատկական խոհանոցից ուտեստներ, «Ծաղկազարղ» -ի և «Զատկի» ծեսերը քոլեջում։
Մարտ ամսվա հեքիաթներ-բանաստեղծություններ
Երգեր և պարերգեր՝
- Կարկաչա
- Կռունկներ
- Զարկ բոլոճիկ
- Գարուն եկավ
- Ա՜խ գարուն է գարուն է
Պարեր՝
- Կռնկավե
Սեմինարներ
- Մարտ 1, 4, 8, 11, 15, 18, 22, 25, 29-ի պարապմունքներ. պարուսուցում (Լաերտ Գրիգորյան)
- Փետրվարի 28, մարտի 6, 13, 20, 27-ի պարապմունքներ, հոգեբանության (Արևիկ Բաբայան)